• Test panel 6.6 jun 2024

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic ER-CKN2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Imke Reitsma 26-06-2024

trimmer geschikt voor grof haar

Geschreven voor: Panasonic ER-CKN2

Voor een periode van twee weken heb ik deze Panasonic mogen testen.
Bij het uitpakken viel mij direct op dat het design niet erg bijzonder is. Het is een trimmer die er netjes uitziet maar niet opvalt.
Het apparaat werd meegeleverd met verschillende opzetstukken en een oorhaar- en neushaartrimmer. Deze werkt overigens prima. De haartjes in de neus en oren verdwijnen goed.
Opvallend tijdens gebruik is dat de trimmer geschikt is voor grove haren. Mijn vriend heeft een volle baard met stugge haren en zoekt al een hele tijd naar een trimmer die daar doorheen komt. Deze trimmer gaat hier soepel doorheen!
De trimmer heeft veel verschillende mogelijkheden qua lengtes. Het is dan ook even zoeken welke lengte passend is, maar hierdoor zijn er veel opties. De lengtes worden afgesteld door te draaien aan het bovenste deel van de trimmer, dus er is weinig kans dat deze tijdens het trimmen perongeluk verspringt.
De Panasonic is na gebruik goed schoon te maken, door het apparaat ver uit elkaar gehaald kan worden.

Pluspunten

• Laadt snel op
  • Goed schoon te maken
  • Geschikt voor grof haar

Minpunten

• Design is niet speciaal

Dennis1978 25-06-2024

Mulitshaper getest

Geschreven voor: Panasonic ER-CKN2

Ik heb deze multishape enkele weken getest en ben tevreden over de scheerkwaliteit. Ik gebruik hem als tondeuse op 2mm, wat anders is dan mijn vorige tondeuse op 3mm. De verwisselbare stukken zijn handig, vooral de aparte neustrimmer die perfect werkt. De scheerkop heb ik nog niet gebruikt. Onder de douche scheren werkt minder goed dan droog scheren, en ik vermoed dat de bladen sneller slijten bij nat gebruik. Nadelen zijn dat de trimmer niet aangeeft wanneer de batterij bijna leeg is en dat hij niet gebruikt kan worden tijdens het opladen. Hierdoor kan hij leeg raken tijdens het scheren. Omdat dit een groot nadeel is, geef ik een zes. Haartjes worden niet opgevangen, maar dit is niet ongebruikelijk bij scheerapparaten.

Pluspunten

• handzaam
  • scheert goed
  • handige opzetstukken

Minpunten

• geen batterij indicatie
  • niet te gebruiken tijdens opladen

GoodTrimmer 21-06-2024

Veel opzetstukken, veel batterij

Geschreven voor: Panasonic ER-CKN2

Ik heb het apparaat gebruikt voor het trimmen van mijn baard- en neusharen, zowel droog als onder de douche. Ik heb het opzetstuk gebruikt voor trimmen, op bepaalde lengtes knippen en neushaar knippen. Ik weet ook dat ze een tandenborstelopzetstuk hebben en dat zou ik heel graag willen proberen. Het is een leuk pakketje: goed veilig haar trimmen, goede batterijduur, goede prijs. Het is ook gemakkelijk genoeg schoon te maken.

Pluspunten

• veelzijdig
  • goede prijs

Minpunten

• kan haren binnenhouden
  • geen haarstofzuiger

m****************@h********** 17-06-2024

Erg handig in gebruik voor het hele lichaam.

Geschreven voor: Panasonic ER-CKN2

Deze tondeuse is echt heel handig omdat je hem voor je hele lichaam kan gebruiken. Oor en neus trimmer werken ook erg prettig al maakt het wel behoorlijk wat geluid in je oor, maar de haren worden goed weg gehaald.
Je kunt makkelijk een ander hulpstuk erop zetten..word met letters aangeven hoe en waar je deze mee kan bevestigen.
De accu laat snel op en gaat ook lang mee.
De tondeuse kan ook onder de douche, zodat je makkelijk je lichaamshaar kan verwijderen. De haren worden goed meegenomen en weg gehaald.
Met hoofdhaar weg halen moesten wij even wanneer aan de manier van hoe je het kopstuk op je hoofd zet, maar daarna went het snel en werkte het erg prettig.

Pluspunten

• Zowel nat als droog te gebruiken.
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Maakt behoorlijk wat lawaai.

Maarten 17-06-2024

Voelt degelijk, maar niet de beste prestaties

Geschreven voor: Panasonic ER-CKN2

De eerste indruk was erg goed. Het apparaat voelt kwalitatief goed aan en ook het instellen van de trimlengte voelt erg degelijk, je hebt niet het idee dat deze snel per ongeluk verspringt naar een kortere lengte. Ook is de lengte per halve millimeter in te stellen, wat veel mogelijkheden biedt.
Echter dan de negatieve punten. Wat een hard geluid maakt dit scheerapparaat. Daarnaast is deze ook nog erg groot, wat niet helpt wat als je het scheerapparaat wilt meenemen op vakantie/reis.
Daarnaast mist het scheerapparaat ook nog wel eens wat haartjes. Vooral als je zonder opzetstuk strakke lijnen wilt maken, lukt dit niet goed.

Pluspunten

• voelt degelijk
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• Geluid
  • maakt geen strakke lijnen
  • grootte